درباره سمعک یونیترون

درباره سمعک یونیترون
داخل گوشی از 2.300.000 الی 12.000.000 داخل گوشی از 2.300.000 الی 12.000.000 داخل گوشی از 2.300.000 الی 12.000.000

     درباره سمعک یونیترون :

شرکت یونیترون کانادا یکی از بزگترین شرکت های طراح و تولید کننده سمعک در دنیا می باشد که در سال 1964 تاسیس شد.

[irp posts=”284″ name=”خرید سمعک داخل گوشی یا نامرئی”]

این شرکت به همراه شرکت های هانساتون و فوناک زیر مجموعه شرکت بزرگ سونوا می باشد.

شرکت یونیترون هم اکنون با سابقه بیش از 50 سال در زمینه تولید و طراحی سمعک در بیشتر از 50 تا کشور دارای شعب نمایندگی می باشد.

درباره سمعک یونیترون
درباره سمعک یونیترون

سه سری تولید شده در این برند عبارت اند از شاین،کوانتوم و استراید که به ترتیب در سال های 2011،2014 و 2017 روانه بازار شدند.طراحی سری استراید یکی از بی نظرین ترین طراحی های سمعک از نظر ظرافت و زیبایی در دنیا می باشد.

سمعک های یونیترون همواره در تولید سمعک های کوچک و ظریف شهرت جهانی داشته اند به طوری که کوچکترین سمعک های پشت گوشی در دنیا ساخت این کمپانی می باشد.همچنین این کمپانی در زمینه تولید کوچکترین سمعک داخل گوشی همواره در رتبه های اول تا سوم قرار داشته است.

یکی از نمایندگی های سمعک یوینترون کانادا مرکز سران در یوسف اباد تهران می باشد.جهت اطلاع از  قیمت به روز سمعک های یونیترون می توانید با کلینیک سمعک سران تماس بگیرید.

مدل های مختلف سمعک یونیترون:

سمعک های شاین

سمعک های شاین در دو مدل پشت گوشی و داخل گوشی تولید می شوند.این سمعک های دیجیتال که ساخت سال 2011 می باشند دارای تکنولوژی ساده و قیمت نسبتا پایین تری می باشند و به همین دلیل افرادی که قدرت مالی زیادی ندارند می توانند از این سمعک ها بهره مند شوند.

از مزایای این سمعک پایین بودن هزینه آن است و از معایب آن می توان به ظرافت پایین و برخورداری از تکنولوژی ساده اشاره کرد.

سمعک های کوانتوم

[irp]

سمعک های کوانتوم در دو مدل پشت گوشی و داخل گوشی تولید می شوند.این سمعک ها تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به سری قبل(شاین)دارند.سمعک های کوانتوم یونیترون از نظر تکنولوژی تنوع زیادی دارند و  در انواع قیمت ها عرضه می شوند.یکی از معایب سمعک های پشت گوشی کوانتوم ظرافت پایین آن ها است به همین دلیل برای افرادی که به ظاهر سمعک اهمیت می دهند گزینه مناسبی نیست.علاوه بر این دکمه کم زیاد کردن صدا به طوری طراحی شده است که کاربر نمی تواند به راحتی صدای آن را تغییر دهد. اما از مزایای این سمعک می توان به قدرت بالای این سمعک اشاره کرد به طوری که کم شنوایی های بسیار شدید را به راحتی به حالت طبیعی باز می گرداند.درباره سمعک یونیترون

سمعک های استراید

سمعک های استراید یونیترون بهترین نسل سمعک های کمپانی یونیترون بوده که اکثر نکات مثبتی که یک سمعک ایده آل باید داشته باشد در آن بکار برده شده است.از جمله این نکات مثبت و قابل اهمیت می توان به ظرافت و تکنولوژی بالای این سمعک ها اشاره کرد.سمعک های  استراید یونیترون در تمامی مدل ها هوشمند و ضد آب می باشند.سمعک های استراید در تمامی مدل ها وایرلس بوده که دارای قابلیت اتصال به سمعک گوش دیگر و همچنین وسایل جانبی همچون ریموت کنترل می باشند.

نکته جالب تر درمورد سمعک های استراید یونیترون این است که اگر شما قصد خرید سمعک شارژی داشته باشید می توانید از مدل های شارژی این سمعک ها نیز استفاده کنید.در سال 2018 نسخه شارژی این سمعک ها وارد بازار شد تا با یک شارژ ساده کاربران بتوانند به مدت 16 الی 20 ساعت از سمعک خود استفاده کنند.

سمعک های ماکسی(سمعک های ریک یونیترون)

به مجموعه سمعک های ریک یونیترون ماکسی گفته می شود(سمعک ریک یک نوع سمعک پشت گوشی است که بسیار ظریف بوده و یک سیم نازک از درون سمعک وارد گوش فرد می شود.بنابراین شلنگ و قالب بزرگ در این سمعک ها وجود ندارد)

[irp]

سمعک های ماکسی یونیترون همزمان با تولید سمعک های استراید وارد بازار شدند.طراحی این سمعک ها بسیار منحصر به فرد است به گونه ای که بسیاری از متخصصین شنوایی از آن به عنوان کوچکترین سمعک های پشت گوشی در دنیا یاد می کنند.

در شکل زیر می توانید تفاوت ظاهری سمعک های پشت گوشی ریک(ماکسی)و سمعک های پشت گوشی معمولی(استراید،کوانتوم و شاین)را مشاهده کنید.

تفاوت ظاهری سمعک های پشت گوشی ریک(ماکسی)و سمعک های پشت گوشی معمولی(استراید،کوانتوم و شاین)

در صفحه سمعک ریک چیست می توانید به طور کامل درمورد سمعک های ریک و انواع آن اطلاعات کافی کسب کنید.

سمعک های ماکسی در تمامی مدل ها کوچک،ظریف،هوشمند،وایرلس و ضدآب می باشند.همچنین این سمعک ها در دو مدل باتری دار و شارژی به بازار عرضه می شوند.

 

اما این سمعک ها محدودیت هایی نیز دارند. از جمله اینکه برای افرادی که پارگی پرده گوش دارند یا کسانی که ترشح جرم گوش زیادی دارند استفاده از این سمعک ها توصیه نمی شود چون ممکن است رسیور(محل خروج صدا)که درون کانال گوش قرار دارد بسوزد.

لوازم جانبی سمعک های یونیترون

ریموت کنترل سمعک یونیترون

با استفاده از این ریموت کنترل می توانید به راحتی و به صورت وایرلس صدای سمعک خود را کم یا زیاد کنید.همچنین می توانید با فشردن دکمه P بر روی دستگاه برنامه های سمعک را تغییر  دهید.و همچنین با فشردن دکمه خانه تنظیمات سمعک را به حالت تنظیم اول که توسط کارشناس شنوایی با کامپیوتر در سمعک ذخیره شده برگردانید.

رابط تلویزیون سمعک یونیترون

بعضی از افرادی که افت شنوایی زیادی دارند ممکن است با سمعک نیز نتوانند صدای تلویزیون را به خوبی بشنوند، به همین دلیل برای این افراد وسیله ای ساخته شده تا بتوانند صدای تلویزیون با کیفیت و وضوح بالا بشنوند.دستگاه utv  شرکت یونیترون صدای تلویزیون را  دریافت کرده و به صورت وایرلس به سمعک ارسال می کند.جهت استفاده از این رابط تلویزیون لازم است که سمعک وایرلس باشد.

دستگاه شارژر سمعک یونیترون

این دستگاه شارژر سمعک های یونیترون با اتصال به پریز برق روشن می شود.با گذاشتن سمعک درون این دستگاه به مدت 2 ساعت می توانید به مدت 20 ساعت از سمعک خود استفاده کنید.هزینه تهیه این دستگاه از هزینه سمعک شارژی جدا می باشد.

در صورت نیاز و تایید کارشناس شنوایی می توانید این لوازم جانبی را به صورت جداگانه در کلینیک سران تهیه کنید.

کلینیک سمعک سران آماده ارائه تمامی انواع مدل های سمعک یونیترون با گارانتی 2 ساله و خدمات 10 ساله می باشد.جهت ارزیابی شنوایی و خرید سمعک های یونیترون با ما تماس بگیرید.

امیدواریم درباره سمعک های یونیترون اطلاعات کافی کسب کرده باشید در صورت نیاز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

Leave a Comment